2010 m. rugsėjo 20 d., pirmadienis

ANONSAS

Aukuras - Merkinė. Sekmadienį 14.00 Alytaus stadione. Laukia principinė dvikova. Abi komandos tarpusavio rungtynėse yra pasidalinusios po pergalę ir dabar turnyrinėje lentelėje yra viena šalia kitos atitinkami užimdamos antrą ir trečią vietas. Tai bus galbūt svarbiausios sezono rungtynės... Ar tau patinka sidabras fkmerkinieti?


2009-05-10 SFL Alytus A Divizionas 1 sezonas Aukuras - Merkinė 1:0
2009-05-31 SFL Alytus A Divizionas 1 sezonas Merkinė - Aukuras 2:3
2009-09-06 SFL Alytus A Divizionas 1 sezonas Aukuras - Merkinė 3:2
2009-10-10 SFL Alytus A Divizionas 1 sezonas Merkinė - Aukuras 0:3
2010-05-09 SFL Alytus A Divizionas 2 sezonas Aukuras - Merkinė 2:5
2010-06-27 SFL Alytus A Divizionas 2 sezonas Merkinė - Aukuras 2:3
2010-09-26 SFL Alytus A Divizionas 2 sezonas Aukuras - Merkinė ...

3 komentarai:

brynza rašė...

labiau nei bronza.

Deividas Petrulevičius rašė...

kaip iš tos dainos - nesikankin dėl medalių, bet verta kovot iki galo dėl savo garbės.

FK Merkinė rašė...

Aš - beržas

Aš - beržas.
Lietuviškas beržas,
Išbridęs
Iš pievų nakties,
Sustojau

Ant mūšių
Didžiausiojo kelio
Su plieno dalgiu
Ant peties.

<...>
Negaila
Man aukso.
Negaila sidabro.
Tik tų
Praūžtųjų dienų..

Bet...

Ne viskas
Išgerta.
Ne viskas
Pragerta.
Aš didelius
Lobius valdau.

Turiu
Savo džiaugsmą.
Turiu
Savo skausmą.
Ateik, -
Dovanosiu ir tau.

Netinka
Tau auksas.
Netinka
Sidabras.
Nei žodžiai,
Saldumo pilni.

Netikras
Čia auksas.
Netikras
Sidabras.

Ir deimantai tie -
Netikri.

P. Širvys / "Aš beržas"